Sales Hub Enterprise, de sales-CRM van groeiplatform HubSpot, is aanzienlijk verbeterd, waardoor de zakelijke software nu kracht en gebruiksgemak bundelt. HubSpot wil verkoopleiders een CRM met meer controle en flexibiliteit bieden en daarom zijn aangepaste objecten en geavanceerde salesrapportage en machtigingen toegevoegd. Dankzij verbeterde functies voor verkoopbetrokkenheid en CPQ (configuratie-prijzen-offertes) kunnen teams nu meer dan ooit gemakkelijk in contact komen met potentiële klanten en snel deals sluiten.
Wanneer een sales-CRM niet gebruiksvriendelijk is, is dat niet enkel een probleem voor verkopers. Het doet ook af aan het vermogen van het bedrijf om sterke relaties op te bouwen met klanten. Met Sales Hub Enterprise komen kracht en gebruiksgemak nu samen in een sales-CRM frontend gemaakt voor gewone gebruikers, een zakelijke backend, en een gecentraliseerde bron van geverifieerde klantgegevens.
“De CRM’s die vandaag gangbaar zijn, zijn bij iedereen bekend, maar niet geliefd”, zegt Tjitse Plantenga, General Manager Benelux bij HubSpot. “Ze inspireren niet en zijn niet gebruiksvriendelijk. Te veel verkoopleiders moeten momenteel genoegen nemen met deze zware systemen, die meer werk creëren in plaats van meer winst. Sales Hub Enterprise is anders. Het programma biedt het gebruiksgemak waar HubSpot om bekend staat en is tegelijk erg krachtig door de nieuwe functies die we nu hebben toegevoegd.”
Lees meer op www.hubspot.com.