Word jij onze nieuwe expert

 

Ben je al een expert op kantoor.nl, dan kun je direct  een nieuw artikel insturen of verder schrijven aan een bestaand concept.

 

Op Kantoor werken we graag met experts. Denk aan experts op het gebied van online sales, HR, PR, marketing maar ook logistiek, finance of document-solutions die gepassioneerd kunnen schrijven en graag hun kennis en expertise in een wekelijkse/maandelijkse blog willen delen? Stuur dan een mailtje naar redactie@kantoor.nl Of vul het invulformulier hiernaast in. Wij sturen je snel meer informatie toe.

 

Hoe werkt het?
Als we samen hebben overlegd dat jij geschikt bent als expert op kantoor.nl, kun je een account maken op de site. Als jij vervolgens je gebruikersnaam aan ons doorgeeft, zorgt de redactie ervoor dat jij een expertstatus krijgt. Als jij dan inlogt, kun jij zelf je artikelen in de admin van de website plaatsen. Vervolgens krijgt de redactie een melding dat jij een artikel hebt geplaatst. Wij zullen deze dan kort controleren en daarna kunnen wij jouw artikel een plekje geven op de redactie.

 

Nadat de redactie jouw artikel heeft ingepland, komt deze terecht onder het kopje waarvoor jij expert bent. Ben jij bijvoorbeeld een expert in HR? Dan komt jouw blog terecht onder het kopje HR. Is jouw artikel volgens de redactie erg goed? Dan kan deze worden uitgelicht op de homepage!

 

Vragen?
Neem contact met ons op via onze contact pagina wij helpen je graag verder!

  • Stuur je artikel in

  •   Geaccepteerde bestandstypen: doc, docx, pages, pdf, zip.
    Toegestane bestandstypen: doc, docx, pages, pdf, zip.
  • Bij voorkeur een mobiel nummer
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.