Culture Amp, ’s werelds toonaangevende platform voor employee experience, heeft vandaag aangekondigd dat het de intentie heeft Orgnostic over te nemen.
Orgnosti is een people analytics product dat organisaties in staat stelt om snel bruikbare inzichten te identificeren uit omvangrijke bronnen people data. De krachtige dashboards van Orgnastic en aantrekkelijke people insights worden geleverd in een aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk platform. Klanten van Orgnostic zijn onder andere Indrive, SmartRecruiters en Suzy.
De overname van Orgnostic zal het mogelijk maken om enorme sets van organisatorische data samen te brengen met Culture Amp’s krachtige AI-platform. Hierdoor kunnen klanten beschikken over toegankelijke en multidimensionale people analytics, en ze zullen in staat zijn om de waarde van bestaande tools te maximaliseren en bedrijfskritische inzichten te ontsluiten door het verzamelen, opschonen en samenvoegen van personeelsdata uit verschillende bronnen gedurende de gehele employee life cycle.
Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met Hilde Kok, hilde@indeschijnwerpers.eu, +31629622599
Over Culture Amp
Culture Amp verandert de manier waarop meer dan 25 miljoen werknemers in 6.500 organisaties een betere werkomgeving creëren. Als wereldwijde marktleider op het gebied van werknemerservaring stelt Culture Amp bedrijven van allerlei groottes en sectoren in staat om de betrokkenheid van werknemers te transformeren, goed presterende teams te ontwikkelen en talent te behouden middels geavanceerd onderzoek, krachtige technologie en de grootste werknemers data-sets ter wereld. De meest innovatieve bedrijven wereldwijd vertrouwen elke dag op Culture Amp.
Culture Amp wordt ondersteund door meer dan 12 jaar innovatie, toonaangevende durfkapitaalfondsen en kantoren in de VS, het Verenigd Koninkrijk en Australië. Culture Amp werd door Forbes erkend als een van ’s werelds beste private cloudbedrijven en door Fast Company als een van de meest innovatieve werkplekbedrijven.
Dit is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.