Bever en Clever Strategy hebben de handen ineengeslagen de CRM-strategie van Bever naar een hoger niveau te tillen. Clever Strategy zal het eigen CRM-team van Bever ondersteunen en een cruciale rol spelen bij het smeden van een persoonlijke klantrelatie, één die naadloos aansluit op Bevers duurzame missie.
Opbouwen van duurzame klantrelaties
De CRM-strategie van Bever richt zich niet alleen op het transformeren van incidentele kopers in loyale klanten, maar ook op het aanbieden van een gepersonaliseerde, duurzame koopervaring. Elke interactie met de klant is een waardevolle kans om klantgegevens te verrijken. Daarbij ligt de focus op het toevoegen van waardevolle, gepersonaliseerde informatie op basis van de interesses van de klant en het onder de aandacht brengen van Bevers duurzame propositie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de kledingreparatieservice in de winkels en hun eigen atelier, dat als doel heeft om producten een maximale levensduur te geven.
“Tijdens het bijwonen van het Food For Thought-evenement van Clever Strategy over het opbouwen van klantrelaties, waren we onder de indruk van de inzichten en ideeën die werden aangereikt. Dit heeft uiteindelijk geleid tot deze samenwerking. We zien de strategische visie en expertise van Clever Strategy als waardevolle middelen om onze huidige CRM-strategie naar een grotere hoogte te brengen”, aldus Janice Monsanto, manager Media & CRM Bever
Geavanceerde marketingtechnologie en data
Clever Strategy heeft een geavanceerd programma ontwikkeld om de groei te versnellen, gebaseerd op een maturity-model. De eerste stap binnen dit model is het grondig begrijpen van de bestaande klanten van Bever. Hierbij wordt specifiek ingezet op het verder specificeren en verrijken van klantgegevens, waardoor er diepgaand inzicht ontstaat en de basis gelegd wordt voor persoonlijke interacties. De strategische alliantie belooft niet alleen de groei van Bever te versnellen, maar ook de klantloyaliteit te versterken.
Kjeld Piek, mede-eigenaar van Clever Strategy, licht toe: “Voor bedrijven die echt het verschil willen maken, is de combinatie van marketing en data onmisbaar. Voeg hier technologie van de toekomst aan toe, zoals kunstmatige intelligentie (AI) en je krijgt effectieve marketing die het verschil maakt. Wij zijn verheugd dat Bever deze visie omarmt en heeft gekozen om samen met Clever Strategy te bouwen aan hun ultieme, duurzame klantrelatie.”
Over Clever Strategy
Dit Rotterdamse marketingbureau is ontstaan vanuit de missie om samen de verspillingen in marketing tegen te gaan. Clever Strategy gelooft in de kracht van echte, duurzame verbindingen en ziet data als de verbindende factor hierin. Wat Clever Strategy uniek maakt, is dat ze zich profileren als een volwaardig MarTech- & mediabureau in één. Ze ontzorgen hun klanten met slimme, gepersonaliseerde marketingstrategieën, e-mailmarketing, customer journeys, websites, media (online & offline advertising), marketingdata en performance-content. Het klantenportfolio van Clever Strategy omvat namen als Hunkemöller, Jumbo Sports, Girav, Bruynzeel Keukens, Action, Kimberly-Clark, BOSKA en Lucardi.
www.cleverstrategy.nl
Over Bever
Fred van Olphen begon in 1977 met Bever om mensen aan te moedigen naar buiten te gaan. Die missie heeft het bedrijf in 2023 nog steeds. Wij geloven erin dat buiten iedereen op z’n best is. We vinden er rust, energie en vooral onszelf. Buiten is goed voor ons. En daarom zijn wij ook goed voor buiten. Hier ligt onze rol op maatschappelijk vlak. Dat begint met het juiste advies van onze 800 Buitenexperts, waardoor je als klant altijd de juiste keuze maakt. Voor meer informatie: www.bever.nl/duurzaam
Dit is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.