Youvia kondigt vandaag aan dat zij exclusief gaan samenwerken met de eCommercetool EasyAds. Door deze samenwerking kan Youvia zijn klanten nog beter ondersteunen bij hun online marketing. Zo worden advertenties op online marketplaces, ook wel een B2B of B2C e-commerceplatform waar externe verkopers hun assortiment verkopen, actief ingezet.
Online marketplaces is hét startpunt van online zoektocht van consumenten
“We zijn erg blij dat we met EasyAds ons marketplaces product kunnen vormgeven. Veel consumenten starten hun online zoektocht naar producten op websites zoals Amazon en Bol.com, dus daar wil je dat jouw producten te zien zijn”, aldus Raymond van Eck, CEO bij Youvia.
Via Youvia Shoppingplaces kunnen ondernemers met één druk op de knop producten aanbieden via dertig online marketplaces in Nederland en de rest van Europa. Daarmee helpt Youvia ondernemers in het mkb’ers met het regelen van hun online marketing van A tot Z. Van Eck merkt op: “Ondernemers kunnen zich vervolgens bezighouden met wat ze het best kunnen en het leukst vinden: ondernemen”.
Directeur Marketing & Product bij Youvia Ivar Gribnau vult aan: “Door het toevoegen van online marketplaces aan ons portfolio, versterken we onze positionering. We willen de eerste keus voor ondernemers zijn die met geweldige tools en onze betrokken experts online een succes van hun bedrijf willen maken. We kijken uit naar de samenwerking en het uitbouwen van onze groei.“
Elkaar versterken
“Youvia Shoppingplaces is het schoolvoorbeeld van een synergetische samenwerking tussen product- en klantgerichte organisaties met dezelfde doelgroep. Door het bereik met uitvoering te combineren kunnen we veel mkb’ers daadwerkelijk hands-on ontzorgen om op de grote marketplaces en online verkoopkanalen mee te draaien”, aldus Martin Veenendaal, Directeur bij EasyAds.