5.1 C
Amsterdam
maandag 17 maart 2025
Algemene voorwaarden
Privacy-cookie-beleid
Disclaimer
Publishing

Algemene voorwaarden

Artikel 1 – Definities

1.1 In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:

  • Opdrachtnemer: CRMned BV, gevestigd te Jasmijnlaan 79, 1178 EL Amstelveen, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 34163217.
  • Opdrachtgever: Iedere natuurlijke of rechtspersoon die een overeenkomst aangaat met de Opdrachtnemer.
  • Overeenkomst: Iedere afspraak tussen Opdrachtnemer en Opdrachtgever met betrekking tot de levering van diensten of producten.
  • Diensten: Alle werkzaamheden en diensten die Opdrachtnemer aanbiedt en uitvoert in het kader van een overeenkomst.
  • Schriftelijk: Onder schriftelijk wordt mede verstaan e-mail en digitale communicatie, mits de authenticiteit en integriteit van het bericht voldoende gewaarborgd zijn.

Artikel 2 – Toepasselijkheid van de voorwaarden

oude algemene voorwaarden

1. Algemeen
  1. Waar we in deze voorwaarden spreken over Kantoor, Kantoor.nl of CRMned, wordt bedoeld CRMned B.V. Kantoor functioneert als handelsnaam van CRMned B.V.
  2. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op de dienstverlening van CRMned, en op andere handelsnamen die eigendom zijn van CRMned B.V., gevestigd aan Jasmijnlaan 97, 1187 EL Amstelveen, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 34163217.
  3. Bij akkoord op het voorstel, zoals geleverd door Kantoor, gaan we ervan uit dat de opdrachtgever (jouw organisatie dus) op de hoogte is van de in dit document voorkomende voorwaarden, en dat de opdrachtgever deze heeft geaccepteerd.
  4. Van deze voorwaarden kan uitsluitend worden afgeweken als dit uitdrukkelijk schriftelijk met CRMned is overeengekomen en in welk geval de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden onverkort van kracht blijven.

2. Termen die we gebruiken

  1. De opdrachtnemer is CRMned en diens handelsnamen. In plaats van opdrachtnemer, kunnen we voor de leesbaarheid ook “we”, “wij”, “ons” of “onze” schrijven.
  2. De opdrachtgever is de (rechts)persoon die gebruik maakt of gebruik wil maken van de diensten of producten van CRMned. In plaats van opdrachtgevers kunnen we ook “jij”, “je”, “jou”, “jullie”, “jouw organisatie” of “jullie organisatie” opschrijven, omdat dat prettiger leest.
  3. Het Voorstel is ons mondelinge of schriftelijke aanbod om voor jouw organisatie een opdracht te vervullen. Als alternatief voor het woord ‘voorstel’ wordt ook wel aanbieding, offerte, opdracht, werkzaamheden en overeenkomst bedoeld. Of iets wat hieraan gelijk staat, of min of meer aan verwant is, en waarbij uit de context blijkt dat het om een ‘voorstel’ gaat. Een voorstel kan gepresenteerd worden: schriftelijk in een document, meestal pdf of op papier, in een e-mail, mondeling, op een webpagina die voor de opdrachtgever is bedoeld of op een andere manier waaruit blijkt dat opdrachtgever en opdrachtnemer wederzijds instemmen over een door opdrachtnemer uit te voeren opdracht
  4. De opdracht is de uitvoering van het voorstel.
  5. Met dienstverlening, diensten en / of producten bedoelen we de trainingen, presentaties, afbeeldingen, teksten, video’s, beelden, ontwerpen, illustraties, websites, onderzoeken, adviezen, handelingen, rapporten, resultaten, databanken, en alles wat hieraan, in de breedste zin van het woord, gelijk of vergelijkbaar aan is, die wij voor jouw organisatie ontwikkelen, ontwikkeld hebben of voor gebruik ter beschikking stellen.

3. Wanneer de algemene voorwaarden van toepassing zijn

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle voorstellen waarbij wij diensten of producten aan jouw organisatie leveren.
  2. Wijziging van de opdracht of van de algemene voorwaarden is alleen mogelijk als deze gezamenlijk door opdrachtgever en opdrachtnemer overeengekomen zijn.

4. Hoe een opdracht tot stand komt

  1. Een voorstel is vrijblijvend tenzij we in het voorstel vermelden dat deze niet vrijblijvend is. Als we een datum in het voorstel noemen, is het voorstel geldig tot die datum. Staat er geen datum vermeld, dan geldt dat het voorstel geldig is tot 30 dagen na de datum waarop deze per e-mail is verzonden door ons.
  2. Wij baseren onze voorstellen op de informatie die door jouw organisatie aan ons is verstrekt. Het is daarmee dan ook de verantwoordelijkheid van jouw organisatie dat die informatie klopt en / of volledig is.
  3. Een opdracht komt tot stand wanneer jouw organisatie akkoord is met de inhoud en de tarieven die in het voorstel worden genoemd. Akkoord gaan, doe je door het voorstel te ondertekenen. Of door je akkoord kenbaar te maken in een begeleidend schrijven, bijvoorbeeld per e-mail, waarbij duidelijk is dat je refereert aan het voorstel dat van toepassing is. Mondeling akkoord is ook mogelijk.
  4. Mocht een ‘akkoord’ niet definitief op schrift worden gesteld maar blijkt uit de contextuele communicatie dat er een impliciet akkoord is op het voorstel gegeven wordt, of op een specifiek en afgebakend deel van het voorstel, ook dan kan de inhoud van het voorstel tussen opdrachtgever en opdrachtnemer als ‘akkoord’ worden beschouwd.
  5. Na akkoord van het voorstel kan de dienstverlening niet meer worden geannuleerd, tenzij expliciet anders wordt overeengekomen tussen ons en jouw organisatie, of tenzij er sprake is van een situatie van overmacht in de zin van artikel 6:74 van het Burgerlijk Wetboek.
  6. In geval van trainingen en / of presentaties geldt dat bij annulering binnen twee weken voor aanvang van de training 50% van de kosten van de training in rekening worden gebracht.

5. Onze rechten en verplichtingen

  1. We zullen ons inspannen om de opdracht naar beste inzicht en vermogen uit te voeren. Hierbij geldt een inspanningsverplichting. We kunnen dus niet garanderen dat we het door opdrachtgever of opdrachtnemer beoogde doel bereiken.
  2. We hebben het recht om externe partijen in te schakelen bij de uitvoering van het voorstel. Ook hebben we recht om externe partijen te vervangen. We streven ernaar om vervanging in te zetten van vergelijkbaar niveau om de continuïteit en/of de kwaliteit van het voorstel zo goed mogelijk te waarborgen.
  3. Gedurende het uitvoeren van de opdracht zullen we zo goed en adequaat mogelijk jouw vragen over de uitvoering van de opdracht beantwoorden. En mochten we dat nodig vinden, dan zullen we jouw organisatie ook proactief benaderen met informatie en updates over uitvoering van de opdracht.
  4. Als er zich omstandigheden voordoen bij aanvaarding en/of de uitvoering van de opdracht die de voortgang van de opdracht of het resultaat daarvan negatief (kunnen) beïnvloeden, dan moeten wij jou, of jij ons zo snel mogelijk op de hoogte brengen. Uiterlijk binnen twee weken na voltooiing van de opdracht.
  5. Als wij geen, onvoldoende of onjuiste informatie ontvangen van jouw organisatie, of als niet voldaan wordt aan verplichtingen die logisch volgen uit de uitvoer van de opdracht, dan kan dit tot gevolg hebben dat wij de opdracht niet kunnen uitvoeren. De hierdoor ontstane kosten brengen we in dat geval in rekening volgens de tarieven die we samen in het voorstel zijn overeengekomen.

6. Jouw rechten en verplichtingen

Jouw organisatie zorgt ervoor dat:

  1. wij op tijd alle relevante, nuttige en noodzakelijke briefings, informatie, stukken, inlogcodes, documenten en gegevens krijgen die we nodig hebben om de opdracht uit te kunnen voeren.
  2. wijzigingen in het beleid van jouw organisatie die invloed hebben of zouden kunnen hebben op de opdracht die wij uitvoeren, zo snel mogelijk aan ons door worden gegeven. Wanneer informatie over deze wijzigingen uitblijft, kan dit de kwaliteit van de opdracht beïnvloeden.
  3. de bij de uitvoering van de opdracht betrokken medewerkers van jouw organisatie in voldoende mate bereikbaar, beschikbaar en inzetbaar zijn.
  4. wij, en ook de externe partijen die wij inschakelen, gevrijwaard blijven van aanspraken van derden, die in verband met de uitvoering van de opdracht schade lijden, waarbij die schade het gevolg is van het handelen, of juiste het nalaten van handelingen, van jouw organisatie, of van onveilige situaties in jouw organisatie.
  5. wij, en de door ons ingeschakelde partijen, gevrijwaard blijven van én schadeloos gesteld worden voor alle mogelijke vorderingen aan het adres van de opdrachtgever, in verband met de door ons verrichte werkzaamheden.

7. Wijziging van de opdracht

  1. Als er zich met betrekking tot de opdracht omstandigheden voordoen die bij de start van de opdracht niet waren voorzien, dan zullen opdrachtgever en opdrachtnemer in onderling overleg en in goede harmonie zoeken naar oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is. Een aanpassing van de aanvankelijke opdracht is dan denkbaar.
  2. Jouw organisatie erkent en aanvaardt dat het aanpassen van de opdracht de afgesproken planning, de tarieven, de hoeveelheid werk en de aard van het werk kan beïnvloeden.

8. Duur en beëindiging van de opdracht

  1. Een opdracht start na akkoord op het voorstel. De opdracht eindigt als deze is afgerond. Het is ook mogelijk dat de opdracht een continu- of doorlopend karakter heeft. Er is dan geen sprake van een eindtermijn van de opdracht. Beëindiging van de opdracht ontstaat in dat geval bij wederzijdse instemming van beëindiging van de opdracht.
  2. Je beseft dat de duur en de planning van een opdracht kan worden beïnvloed door voorziene en onvoorziene omstandigheden.
  3. Wanneer voorafgaand aan de opdracht een termijn wordt overeengekomen, zullen wij ons inspannen om de opdracht binnen die afgesproken termijn uit te voeren. Deze termijn geldt als streefdatum. Het kan dus zijn dat deze termijn wordt overschreden. Als dit gebeurt, kan jouw organisatie niet direct de opdracht geheel of gedeeltelijk ontbinden. Ook heeft jouw organisatie geen recht op een schadevergoeding als gevolg van geleden schade.
  4. Opdrachtgever en opdrachtnemer kunnen de opdracht tussentijds schriftelijk opzeggen, met een opzegtermijn van één kalendermaand, in het geval dat de uitvoering van de overeengekomen opdracht en eventuele aanvullende opdrachten zeer moeilijk of onmogelijk wordt, en de afronding van de opdracht niet meer redelijk is.
  5. Jouw organisatie zal, bij een beëindiging van de opdracht, in ieder geval alle door ons verrichte werkzaamheden vergoeden binnen de normale betaaltermijn. Ook moeten alle eerdere verstuurde facturen aan jouw organisatie dan nog betaald worden.
  6. Opdrachtgever en opdrachtnemer mogen de opdracht met onmiddellijke ingang en zonder dat een rechterlijke tussenkomst nodig is, geheel of gedeeltelijk te ontbinden, in de volgende gevallen: als er bij de andere partij
    (a) een verzoek tot faillissement is ingediend
    (b) surseance van betaling is aangevraagd
    (c) liquidatie of staking van de onderneming plaatsvindt
    (d) op een omvangrijk deel van het vermogen van de andere partij beslag wordt gelegd.

Wij hoeven in bovenstaande gevallen, of in het geval van ontbinding, geen ontvangen betalingen of ontvangen geld te restitueren.

9. Tarieven en kosten

  1. Wij brengen de door ons uitgevoerde werkzaamheden en diensten in rekening op de manier waarop we dit in het voorstel zijn overeengekomen. Tenzij anders aangegeven, sturen we voor onze werkzaamheden en eventueel in te komen producten of diensten, een voorschotfactuur. Deze voorschotfactuur wordt achteraf verrekend met de werkelijk gemaakte uren of kosten, tenzij vooraf anders afgesproken is.
  2. Als we met elkaar afspreken dat we een vast aantal uren per maand voor je werken, factureren we die uren vooraf. Je kunt deze vooruitbetaalde uren gebruiken in de maand waarin we factureren en in de maand daarna. Uren die je niet gebruikt hebt in deze periode van twee maanden, komen te vervallen. Je krijgt dan geen geld terug voor deze uren. Wil je nog gebruikmaken van resterende uren? Dan moet je dat minimaal een week voordat de twee maanden voorbij zijn aan ons laten weten. Het is daarbij niet voldoende om alleen aan te geven dat je de uren wilt gebruiken – we hebben  daarbij ook echt je input, feedback of medewerking nodig om ons werk te kunnen doen. Kunnen wij de uren niet binnen deze twee maanden inzetten omdat we bijvoorbeeld ziek zijn of op vakantie? Dan zoeken we samen met jou naar een oplossing. We kunnen dan bijvoorbeeld de periode verlengen of de uren verrekenen met een volgende factuur.
  3. Eventuele prijsaanpassingen worden tijdig door ons gecommuniceerd.
  4. Alle prijzen en tarieven in de offerte zijn exclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

10 Over de betaling

  1. De betalingstermijn voor facturen van CRmned is veertien (30) dagen. Tenzij anders aangegeven op de factuur. Betaling vindt plaats op het in de factuur gecommuniceerde rekeningnummer.
  2. Wanneer je het factuurbedrag niet op tijd of niet volledig betaalt, volgt na de betalingstermijn een aanmaning over de openstaande factuur. Hiervoor geldt een betalingstermijn van 7 dagen.
  3. Wordt, na het verlopen van de herinneringstermijn, de betaling nog altijd niet voldaan, dan volgt na minimaal 7 dagen ná het versturen van de herinnering, een laatste aanmaning. Ook hierop geldt een betalingstermijn van 7 dagen.
  4. Blijft na het verstrijken van tweede aanmaningstermijn, een betaling uit, dan zullen we de vordering uit handen geven aan een incassobureau. Alle gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten, waaronder eventueel de kosten berekend door externe deskundigen, naast de in rechte vastgestelde kosten komen voor rekening van de opdrachtgever.
  5. We hebben het recht om onze werkzaamheden, dan wel de verplichtingen die volgen uit onze werkzaamheden, op te schorten tot het moment waarop de betaalverplichting is voldaan.

11. Over aansprakelijkheid

  1. Wij, en de door ons ingeschakelde externe partijen, zijn uitsluitend aansprakelijk voor schade aan jouw organisatie, als die schade het rechtstreekse gevolg is van een toerekenbare en duidelijk aantoonbare tekortkoming in de uitvoering van de opdracht.
  2. Onze aansprakelijkheid voor een opdracht blijft altijd beperkt tot de hoogte van het tarief dat wij voor de werkzaamheden voor die specifieke opdracht hebben ontvangen. Bij een opdracht met een continu karakter is onze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat we in het kader van de opdracht hebben ontvangen voor een maximale duur van twee maanden.
  3. Wij, en de door ons ingeschakelde externe partijen, zijn niet aansprakelijk voor schade die jouw organisatie of een verwante derde partij die gebruik maakt van onze dienstverlening, lijdt door het gebruiken van onze materialen of resultaten van onze werkzaamheden. Jij als opdrachtgever vrijwaart ons en de in het kader van de opdracht ingeschakelde derde partijen, voor alle in dit lid bedoelde schade.
  4. Wij zijn slecht aansprakelijk bij een tekortkoming in het nakomen van de overeenkomst wanneer jouw organisatie ons expliciet schriftelijk in gebreke stelt. Voorafgaand aan deze ingebrekestelling, stelt jouw organisatie eerst nog een redelijke termijn ter zuivering van de tekortkoming, waarin wij die tekortkoming kunnen herstellen. De ingebrekestelling moet een gedetailleerde omschrijving van de tekortkoming bevatten. Op die manier kunnen wij daar adequaat op reageren.
  5. Wij zijn niet aansprakelijk voor gevolgschade, indirecte schade of bedrijfsschade van jouw organisatie als wij niet of niet tijdig of niet conform verwachting hebben gepresteerd.
  6. Elke vordering tot schadevergoeding op ons vervalt na drie kalendermaanden na het ontstaan van de vordering.

12. Over intellectuele eigendomsrechten

  1. Tenzij wij en jouw organisatie met elkaar uitdrukkelijk iets anders zijn overeengekomen, is en blijven wij volledig en exclusief rechthebbende ten aanzien van de (intellectuele) eigendomsrechten van hetgeen dat voortvloeit uit de opdracht. Hieronder vallen ook de auteursrechten, persoonlijkheidsrechten, modelrechten en databankrechten.
  2. Het is expliciet niet toegestaan om datgene dat wij als opdracht ontwikkeld hebben, op eigen initiatief voor een andere organisatie, dan voor de eigen organisatie, te gebruiken, dan wel weg te geven, openbaar te maken, te verkopen, te veelvoudigen of aan te passen, behalve als wij en jouw organisatie dat expliciet samen overeenkomen.

13. Tot slot

  1. Zowel wij als jouw organisatie zullen gedurende een periode van tenminste een jaar na voltooiing van de opdracht, de medewerkers die betrokken zijn bij de uitvoering van de opdracht en werkzaam zijn bij onze of jouw organisatie niet in dienst nemen, behalve als daar schriftelijke toestemming voor is van de andere partij.
  2. Als wij of jouw organisatie wordt getroffen door een situatie van overmacht in de zin van artikel 6:74 van het Burgerlijk Wetboek, zal deze partij dat direct melden bij de andere partij. Samen zullen we vervolgens tot een redelijke oplossing proberen te komen. Als de overmachtssituatie langer duurt dan drie maanden, mogen zowel wij als jouw organisatie de overeenkomst beëindigen door dit schriftelijke kenbaar te maken. Als wij tot op dat moment al werk hebben verricht, mogen wij dit nog in rekening brengen.
  3. Op deze voorwaarden is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing, ook wanneer de verbintenis geheel of gedeeltelijk in het buitenland wordt uitgevoerd, of wanneer jouw organisatie daar gevestigd is.
  4. In geval van eventuele geschillen is de Arrondissementsrechtbank te Zeeland-West-Brabant bij uitsluiting de bevoegde rechter.
  5. Deze Voorwaarden treden in werking met ingang van 1 Januari 2024. Per die datum vervallen eerder gepubliceerde voorwaarden.

Ik heb een vraag

Indien je vragen hebt over onze algemene voorwaarden kan je terecht op info@kantoor.nl.

Wijzigingen aan de voorwaarden

CRMned heeft ten allen tijden het recht om  de voorwaarden te wijzigen. Verder zullen we dit document bijwerken als er nieuwe gegevens worden verwerkt, of op een andere manier worden verwerkt.

Privacyverklaring

CRMned, uitgever van Kantoor, verzamelt en verwerkt persoonsgegevens om onze lezers (bezoekers) een zo goed mogelijke ervaring te bieden op de website, en om additionele diensten aan te bieden, waarvoor bepaalde gegevens noodzakelijk zijn. Via dit privacy statement informeren wij onze lezers hier zo transparant mogelijk over. Ook trachten we middels voorbeelden uit te leggen hoe we te werk gegaan en wat we gedaan hebben om in sommige gevallen het verzamelen van persoonsgegevens te minimaliseren.

Woordenlijst:

Persoonsgegevens: dit zijn gegevens die direct of indirect met u te maken hebben. Voor ons ContentReveal-platform zal het gaan om uw naam, e-mail, telefoonnummer, functie, bedrijf, bedrijfsgrootte, branche en IP-adres, terwijl het bij andere systemen meestal gaat om hashes die niet terug zijn te herleiden naar u persoonlijk, maar wel naar uw browsersessie.

Verwerken: zodra er iets gebeurd met persoonsgegevens, of het nou gaat om verzamelen, opslaan, gebruiken of zelfs verwijderen, is er sprake van het verwerken van persoonsgegevens.

Relaties: dit zijn alle organisaties die betaalde en onbetaalde diensten bij ons afnemen, af hebben afgenomen of nog gaan afnemen. Het kunnen ook organisaties zijn die voor ons contact hebben gezocht via e-mail, telefoon of ander contactplatform en daarbij gegevens hebben gedeeld met ons.

Leveranciers: dit zijn alle organisaties die ons een dienst leveren, die wij noodzakelijk achten voor het bieden van een goede website en ervaring.

Wie zijn wij?

CRMned is uitgever van Kantoor. Kantoor wordt op dit moment uitgegeven in Nederland via Kantoor.nl.

Van wie verwerken wij persoonsgegevens?

Wanneer je je abonneert op een van onze nieuwsbrieven, persoonlijke feed of gebruik maakt van een onze diensten, zullen wij persoonsgegevens moeten verwerken om dit ook te kunnen leveren. Ook als je deelneemt aan een actie, een event bezoekt of contact met ons opneemt worden er persoonsgegevens verwerkt. Tot slot doen we weleens grote leadgeneratie-acties waarbij we ook partners inzetten die voor ons leads genereren, in dat geval verwerken wij uiteindelijk ook die data.

Welke gegevens verwerken wij?

  1. Welke persoonsgegevens we verwerken is afhankelijk van de service of dienst die wordt gebruikt. Voor bijvoorbeeld het abonneren op een nieuwsbrief hebben we voldoende aan alleen een e-mailadres. Voor die additionele diensten hebben we wel meer informatie nodig.
  2. Voor het downloaden van een whitepaper vereisen we meer persoonsgegevens. Dan verwerken we naast het e-mailadres ook de naam, bedrijfsnaam, bedrijfsgrootte, sector, functie en telefoonnummer. Deze gegevens worden namelijk gedeeld met het bedrijf dat de whitepaper aan Kantoor heeft verstrekt. Om dit proces zo transparant mogelijk te houden, laten we je bij elke whitepaper opnieuw toestemming geven om je gegevens te delen met het bedrijf dat de whitepaper aanbiedt. We zullen dus nooit ongevraagd of onverwacht je gegevens delen. We behandelen die toestemming als een eenmalige toestemming. Op die manier hou je als lezer de maximale controle over je persoonsgegevens, maar kan je wel gebruikmaken van informatieve whitepapers.
  3. Voor het gebruikmaken van de persoonlijke feed hebben we ook meer persoonsgegevens nodig. Naast je e-mailadres bouwen we een lezersprofiel van je op. Dit klinkt misschien spannend, maar in de praktijk is het niets meer dan bijhouden welke artikelen je op TKantoor hebt gelezen en wanneer je voor het laatst de website hebt bezocht. Op basis van die data bepaalt een algoritme hoe je persoonlijke feed eruit komt te zien. Het doel van het algoritme is om in je persoonlijke feed meer artikelen te tonen die voor jou relevant zijn. Mocht je het idee hebben dat het algoritme niet meer klopt, kan je ook zelf sturing geven aan je persoonlijke voorkeuren. Let wel, het algoritme is nooit 100 procent sluitend, we zijn van mening dat je op basis van lezersgedrag meer gelijkwaardige artikelen kunt bieden, maar dat je nooit content volledig moet uitsluiten.
  4. Indien we een (commerciële) samenwerking of dienst leveren aan een andere organisatie. Zullen we uiteraard ook persoonsgegevens moeten verzamelen. Van de organisatie, maar ook van de contactpersonen. Die gegevens zijn nodig om een samenwerking tot een goed einde te brengen, maar ook om een commerciële dienst te kunnen leveren. Daarnaast zijn we verplicht om die gegevens tot op zekere hoogte te delen met andere organisaties, bijvoorbeeld de Belastingdienst. Of met onze boekhouder en boekhoudpakket om bijvoorbeeld een factuur te kunnen sturen.

Waarom verwerken we persoonsgegevens?

We verwerken persoonsgegevens om uiteenlopende redenen. Zoals al eerder aangehaald doen we dit om een betere ervaring te bieden aan onze bezoekers en lezers. Hieronder valt bijvoorbeeld het aanbieden van een nieuwsbrief, maar ook de mogelijkheid om whitepapers te downloaden. Of het tonen van vacatures, waarop je kan solliciteren. Ook hierbij moeten we gegevens verwerken, anders komt je sollicitatie niet door. Ook verwerken we gegevens voor marketingactiviteiten. Het in kaart brengen van een lezersprofiel en hier algemene statistieken over kunnen presenteren helpt Kantoor om ook commercieel betere diensten te kunnen leveren. Tot slot verwerken we gegevens voor de belastingdienst, omdat we dat verplicht zijn.

Hoelang bewaren we gegevens?

We bewaren gegevens zolang als strikt noodzakelijk is. Als er sprake is van een commerciële samenwerking, zijn we verplicht volgens de Nederlandse wet om onze administratie 7 jaar te bewaren. Als het puur gaat om gegevens van lezers die bijvoorbeeld zijn geabonneerd op ons platform, is dat afhankelijk van hoelang de lezer geabonneerd blijft. De lezer kan op elk moment via ons platform al zijn gegevens laten wissen. Hiervoor hebben we een selfservice-portal ontwikkeld. Als de lezer hier opdracht voor geeft worden alle gegevens binnen 48 uur verwijderd.

In elke e-mail die we op Kantoor uitsturen zit een link naar deze selfservice portal. Lezers kunnen dus eenvoudig en op elk moment hun gegevens laten wissen van ons platform.

Zorgvuldig omgaan met gegevens

In de huidige wereld van innovatieve technologie en transformatie werken veel bedrijven al snel met tientallen diensten die aan elkaar geknoopt zijn op de best mogelijke ervaring te bieden. Dit is een trend die een gevaar kan opleveren als er niet goed over privacy is nagedacht. Wij zijn ons daarvan bewust en hebben dit vroegtijdig in kaart gebracht om ervoor te zorgen dat we exact weten welke gegevens waar staan en welke gegevens door leveranciers inzichtelijk zijn en welke niet.

 Data die we verwerken bij het verzenden is ons eigendom en kan niet worden gebruikt door onze leveranciers. De data die we zelf verwerken hebben we opgeslagen op onze eigen servers.

Wanneer ontvangen derde partijen persoonsgegevens?

In het kader van transparantie is het goed om even stil te staan bij wanneer wij persoonsgegevens aan derde partijen verstrekken. De meest voor de hand liggende is in dit geval de belastingdienst. Als wij met een bedrijf een overeenkomst sluiten waar voor betaald wordt, zullen die gegevens worden gedeeld met de belastingdienst. Daaronder valt ook onze boekhouder die ons ondersteunt bij de boekhouding.

Daarnaast delen wij persoonsgegevens van onze lezers met derden indien daar expliciet toestemming voor is gegeven. Wij hebben ervoor gekozen om dit zo transparant en beperkt mogelijk te doen. Dat betekent dat je per keer toestemming moet geven. Als je een whitepaper wilt downloaden moet je handmatig aanvinken dat je toestemming geeft om je gegevens te delen met de aanbieder. Als je de keer daarop opnieuw een whitepaper wilt downloaden (van dezelfde aanbieder), moet je wederom toestemming verlenen. Je toestemming is dus specifiek voor die ene keer, je toestemming is niet onbeperkt geldig.

Als we in de toekomst andere producten ontwikkelen waarbij persoonsgegevens moeten worden gedeeld zullen we altijd dezelfde benadering kiezen. Je zal altijd keer op keer toestemming moeten geven. Op die manier kunnen we je als lezer de meeste controle geven.

Tot slot zullen wij persoonsgegevens overhandigen aan opsporingsinstanties binnen de Europese Unie, volgens de letter van de wet. Daarmee bedoelen we dat als we niet hoeven te delen, we dat ook niet zomaar zullen doen, onze voorkeur gaat altijd uit naar verzoek of bevel van een Nederlandse rechter.

Externe trackers op onze websites

Op Kantoor maken we ook gebruik van externe trackers die zelfstandig werken en ook aan de Europese wetgeving moeten voldoen. Wel proberen we dit zoveel mogelijk te beperken en waar mogelijk stellen we limieten in.

Een goed voorbeeld hiervan is Google Analytics. Dit is zo’n beetje de industriestandaard geworden om te meten hoeveel bezoekers je op je website hebt. Wel hebben we deze dienst in sommige gevallen beperkt. Banners van klanten met trackers worden ook niet langer geaccepteerd, we serveren alleen nog standaardafbeeldingen.

Wel is het goed om bewust te zijn welke trackers er op een website draaien en welke cookies er worden geplaatst. Daarom volgt hierna een overzicht van alle cookies.

Overzicht van alle cookies

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies zijn cruciaal voor de basisfuncties van de website en zonder deze werkt de website niet op de beoogde manier. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.

functioneel

Functionele cookies helpen bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.

Advertentie

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers gepersonaliseerde advertenties te bezorgen op basis van de eerder bezochte pagina’s en om de effectiviteit van de advertentiecampagne te analyseren.
Wat zijn je rechten tot je persoonsgegevens?

Hoewel wij je persoonsgegevens wellicht verwerken, zijn het nog steeds jouw gegevens. Je kan ze dus bij ons opvragen. Wij kunnen ze inzichtelijk maken. Ook kan je gegevens laten aanpassen, zodat ze actueel en kloppend zijn. Tot slot kan je ze ook laten verwijderen. Op Kantoor hebben we voor een selfservice-portal gekozen waarbij je zelf je data kan beheren en indien nodig kan verwijderen. Klik hier om die te openen.

Ik heb een vraag

Indien je vragen hebt over onze privacyovereenkomst kan je terecht op info@kantoor.nl.

Wijzigingen aan de privacyverklaring

CRMned heeft ten allen tijden het recht om  de privacyverklaring te wijzigen. Verder zullen we dit document bijwerken als er nieuwe gegevens worden verwerkt, of op een andere manier worden verwerkt.

Disclaimer

Kantoor.nl is een website van CRMned BV. Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan de inhoud en actualiteit van de informatie op Kantoor.nl. Desondanks kan het voorkomen dat informatie onvolledig of onjuist is. Kantoor.nl biedt informatie, producten en diensten aan zoals deze op de website beschikbaar zijn, zonder enige expliciete of impliciete garantie over de juistheid, volledigheid of geschiktheid voor een specifiek doel.

Wij zijn niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die voortvloeit uit het gebruik van Kantoor.nl of de tijdelijke onbeschikbaarheid ervan. Evenmin kunnen wij aansprakelijkheid aanvaarden voor schade als gevolg van het gebruik van via Kantoor.nl verkregen informatie.

Kantoor.nl garandeert noch onderschrijft enige producten of diensten die in publicaties worden genoemd. Gebruikers wordt aangeraden om aanvullende informatie in te winnen en onafhankelijk onderzoek te doen voordat zij beslissingen nemen op basis van de verstrekte informatie.

Wij behouden ons het recht voor om op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving wijzigingen aan te brengen in de inhoud van Kantoor.nl.

Mocht u fouten of onjuistheden constateren, neem dan contact met ons op via info@kantoor.nl, zodat wij deze zo snel mogelijk kunnen corrigeren.

Richtlijnen voor Auteurs op Kantoor.nl

Richtlijnen voor Auteurs op Kantoor.nl

Welkom bij Kantoor.nl! Wij bieden experts de mogelijkheid om hun kennis en ervaring te delen met een breed publiek van professionals. Hieronder vind je de richtlijnen voor het schrijven en publiceren van artikelen op ons platform.


Publishing Policy Kantoor.nl

Kantoor.nl is een onafhankelijk platform voor professionals in de kantoorbranche. We delen kennis, bespreken relevante onderwerpen en bieden een platform voor netwerken. Onze focus ligt op het informeren en verbinden van professionals, zodat zij hun werk effectiever en efficiënter kunnen doen.

Kwaliteit van de content

Kwaliteit staat bij ons voorop. We streven naar objectieve en betrouwbare informatie. Commerciële belangen hebben geen invloed op onze redactionele inhoud. We publiceren geen persberichten of promotionele artikelen als redactionele content.

Auteurs op Kantoor.nl delen hun expertise onder eigen naam, zonder promotie te maken voor hun eigen bedrijf of diensten. We respecteren de mening van onze auteurs en censureren deze niet. Wel hanteren we huisregels om ongepast taalgebruik en het beledigen van personen of bedrijven te voorkomen.

Artikelen worden op vrijwillige basis geschreven en auteurs worden hiervoor niet betaald. Betaalde promoties en advertenties worden duidelijk als zodanig gekenmerkt (bijvoorbeeld met “adv,” “advertorial” of “sponsored”).


Promoties op de site

Op de website worden promoties getoond voor relevante producten en diensten, zoals trainingen. Deze promoties zijn duidelijk te onderscheiden van de redactionele content door hun opmaak en vermelding.

Promoties van derden worden herkenbaar gemaakt met “adv,” “advertorial” of “sponsored.” We doen niet aan linkruil of linkbuilding. Affiliate links naar webshops worden aangeduid met “(affiliate).”


Rol van de redactie

Ons redactieteam is verantwoordelijk voor de contentstrategie, planning, productie en redactie van artikelen. Ze bewaken de kwaliteit en zorgen ervoor dat de huisregels worden nageleefd. We werken samen met een team van vaste auteurs die betrokken zijn bij Kantoor.nl.


Statistieken artikelen

Bij elk artikel wordt het aantal actieve views weergegeven. Deze score is gebaseerd op hoe vaak een artikel wordt geopend en hoe lang bezoekers het lezen. Hierbij hanteren we een criterium van 8 minuten.


Huisregels voor auteurs

  • Artikelen moeten zorgvuldig worden voorbereid en ter beoordeling worden aangeboden.
  • Het is niet toegestaan om zonder toestemming of bronvermelding artikelen van andere websites over te nemen.
  • Artikelen mogen geen ongepast taalgebruik of persoonlijke beledigingen bevatten.
  • Promotie voor bedrijven, producten of diensten is niet toegestaan.
  • Artikelen mogen niet worden gebruikt voor linkpromotie of linkbuilding.
  • Auteurs mogen zich niet laten betalen om over producten, diensten of organisaties te schrijven.
  • We publiceren alleen originele artikelen die niet eerder elders zijn verschenen.
  • Na publicatie op Kantoor.nl is het toegestaan om artikelen (gedeeltelijk) op de eigen site of blog te plaatsen, mits er een duidelijke bronvermelding is.
  • Auteurs gaan bij publicatie akkoord met de Terms & Policies van Kantoor.nl.

Voordelen voor Auteurs

Als auteur op Kantoor.nl profiteer je van:

  • Zichtbaarheid: Jouw artikel wordt gedeeld met onze lezers en via social media.
  • Auteurspagina: Je krijgt een profiel met een korte bio en link naar je website of LinkedIn.
  • Netwerkmogelijkheden: Word zichtbaar binnen een professionele community.

Publicatieproces

  1. Aanmelding: Vul het formulier in op deze pagina.
  2. Review: Onze redactie beoordeelt het artikel binnen 5 werkdagen.
  3. Feedback & Aanpassingen: Indien nodig, vragen we om verbeteringen.
  4. Publicatie & Promotie: Na goedkeuring wordt je artikel gepubliceerd en gedeeld op onze kanalen.

Auteur worden?

Wil je jouw kennis delen op Kantoor.nl? Meld je dan aan als auteur en draag bij aan ons platform! Neem contact op via partners@kantoor.nl. We kijken uit naar jouw bijdrage!