NGTI, het toonaangevende mobile app development bureau, heeft in samenwerking met MOTIONTAG een hoogwaardig technologisch platform bedacht en ontwikkeld. Het Mobility Awareness platform geeft zeer nauwkeuring inzicht in het mobiliteitsgedrag van mensen, zowel binnen als buiten. Dit platform is interessant voor organisaties met mobiliteits- en logistieke vraagstukken zodat bijvoorbeeld het reisgedrag in kaart gebracht kan worden om de CO2 voetafdruk te verkleinen.
De concrete toepassingsgebieden zijn:
1. Organisaties met mobiliteits- en logistieke vraagstukken: Bedrijfsmobiliteit, logistieke en/of, transport optimalisatie. Processen die baat hebben bij gedetailleerd inzicht met behulp van tracking en proximity apps.
2. Alle mobiliteitsspelers: begrijpen hoe, wanneer en waarom mensen van A naar B reizen en met aanvullende datadiensten om slimme inzichten te geven. Bijvoorbeeld het meten van hun reisgedrag en het verkleinen van hun CO2-voetafdruk.
3. Detailhandel: Optimale shop-experience en instore navigatie door uw app-gebruikers de juiste informatie en producten aan te bieden.
Marc Bloemendaal, Commercieel Directeur bij NGTI licht de lancering van het platform toe: “Correcte en nauwkeurige gegevens zijn cruciaal voor succes op de lange termijn. Door de data van MOTIONTAG zijn we in staat om een unieke oplossing te bieden die écht inzicht geeft in reisgedrag en vervoersbewegingen.”