Workday, een leidende leverancier van oplossingen om organisaties te helpen hun personeel en kapitaal te beheren, maakt bekend dat Signify, wereldleider in verlichting, zijn bestaande Workday-overeenkomst verdiept om AI-gedreven innovatie en het bouwen van een skills-first organisatie te accelereren. Een strategische sessie in het recent geopende Workday Customer Innovation Lab in Amsterdam zorgde voor nieuwe inzichten in de manier waarop de organisatie met Workday Human Capital Management nog beter kan inspelen op de professionele groei van medewerkers en strategische doelen kan verwezenlijken.
Innovatie is geen onbekende voor de Nederlandse verlichtingsleverancier Signify. De werknemers van het bedrijf zijn al meer dan 125 jaar pioniers op dit gebied. Transformatie vindt op grote en kleine manieren plaats binnen elke afdeling van Signify, inclusief HR, ten behoeve van de 35.000 wereldwijde werknemers van de organisatie. Om concurrentievoordeel in de markt te behouden en toekomstig succes te waarborgen, heeft Signify de strategische ambitie om een skills-first organisatie te worden. De adoptie van Workday is essentieel voor deze transformatie en de verdere digitalisering van HR-processen.
Een gekwalificeerd personeelsbestand voor de toekomst van werk
Tijdens de bijeenkomst kreeg Signify’s senior HR-leiderschap een warm welkom in een inspirerende setting. De sessie in het Customer Innovation Lab was zorgvuldig opgebouwd rond de thema’s shine, simplicity en speed, die naadloos aansluiten bij de kernwaarden van Signify als leidend bedrijf in de verlichtingsindustrie. Interactieve sessies in een innovatieve ruimte met moderne technologieën zoals touchscreens en videoconferentie-integratie versterkten de betrokkenheid van het team en resulteerden in nieuwe, waardevolle inzichten in de manieren waarop technologie HR-processen kan ondersteunen.
“De samenwerking met Workday geeft ons de kans om onze HR-processen verder te optimaliseren en een skills-first organisatie te worden”, zegt Sarah Wilson, Head of Reward Europe bij Signify. “Dankzij de innovatieve tools en expertise van Workday kunnen we onze strategische doelen verwezenlijken en onze medewerkers ondersteunen in hun professionele groei.”
Om de wendbaarheid van het personeelsbestand en de personeelsstrategieën te bevorderen is een holistische aanpak van talentmanagement, waarbij generatieve AI en tools zoals Workday Skills Cloud centraal staan, essentieel. De interactieve presentaties zorgden voor een dieper begrip van dit ecosysteem, wat de aanwezige deelnemers vanuit Signify’s senior HR-leiderschap inzicht gaf in hoe dergelijke technologieën kunnen bijdragen aan efficiëntere wervings- en ontwikkelingsprocessen. Dankzij gepersonaliseerde scenario’s wordt de impact van beslissingen direct duidelijk, wat Signify in staat stelt om toekomstbestendige keuzes te maken.
“Workday helpt organisaties in EMEA om uitdagingen om te zetten in kansen. We blijven ons inzetten voor innovatie, zowel in het toevoegen van nieuwe functionaliteiten aan onze eigen producten als in het ondersteunen van onze klanten om succesvol te zijn in een steeds veranderende markt”, zegt Hette Mollema, VP Benelux, Workday. “Het is inspirerend om te zien hoe Signify gebruikmaakt van onze technologie om een naadloze gebruikerservaring te creëren en medewerkers in staat te stellen hun carrières in eigen hand te nemen. We kijken ernaar uit om onze samenwerking verder uit te bouwen en gezamenlijk nieuwe mogelijkheden te verkennen.”
Signify onderzoekt momenteel de implementatie van Workday Learning en een virtuele assistent, waarmee medewerkers worden ondersteund in hun professionele groei.