Nieuwe KX-NSV300 biedt functionaliteit en flexibiliteit, zonder voorafgaande investering in hardware
Panasonic heeft vandaag zijn eerste softwarecommunicatiesysteem voor bedrijven, de KX-NSV300, geïntroduceerd. Het systeem biedt bedrijven telefonische functionaliteit en flexibiliteit van de volgende generatie zonder een investering in hardware vooraf. Met de KX-NSV300 kunnen klanten overgaan van een bedrijfscommunicatieserver naar een softwarecommunicatiesysteem. De lancering is een nieuwe, belangrijke stap voorwaarts in de strategie van Panasonic om haar zakelijke klanten de beste communicatietechnologie te bieden, zowel op locatie als in de ‘virtuele’ cloud.
De KX-NSV300 is ideaal voor organisaties met 10-300 gebruikers en levert snelle, gemakkelijke en kosteneffectieve virtuele communicatie naar de lokale server. De KX-NSV300 is compatibel met het volledige assortiment van Panasonic, inclusief vaste IP-telefoons en draadloze terminals.
Eenvoudige implementatie en beheer
De implementatie van de KX-NSV300 is eenvoudig met een productactiveringssleutel, jaarlijkse licenties voor gebruikers en onderhoud op afstand. De service kan worden betaald per gebruiker, per jaar voor eenvoudige budgettering of als een eenmalige betaling.
KX-NSV300 kan op afstand worden beheerd. Een ingenieur kan op een veilige manier in het systeem inloggen en daar wijzigingen en updates doorvoeren.
Ultieme flexibiliteit
Met een multi-zone wireless systeem kunnen medewerkers overal worden gebeld, waardoor de wachttijd voor klanten wordt verkort. Gesprekken kunnen tijdens gesprekken gemakkelijk worden omgeschakeld tussen bureautelefoons en draagbare apparaten. Tenslotte kunnen met DECT-paging gesprekken worden gedeeld tussen meerdere deelnemers.
Andere voordelen van het systeem zijn onder meer:
- Multi-apparaten: gebruikers willen bereikbaar zijn vanaf een enkel nummer, ongeacht waar of hoe ze communiceren. Met het KX-NSV300 softwarecommunicatiesysteem kan aan elk apparaat een enkel nummer worden toegewezen, of het nu een bureautelefoon (SIP of proprietary), draadloos of softphone (pc of mobiel) is.
- Mijn portal: door de web-based gebruikersinterface ‘My portal’ te gebruiken, kan elke gebruiker zijn functies bedienen en de instellingen voor uniforme berichten aanpassen zonder specifieke programmering of functiecodes te hoeven kennen.
- Smart Desk: mobiele en externe medewerkers hebben één nummer om hen te bereiken, ongeacht waar ze werken.
- Geïntegreerde Unified Communications: het systeem werkt naadloos samen met de Panasonic UC Pro Unified Communications-oplossing voor videocommunicatie, optionele ingebouwde callcenterfunctionaliteit en oproepbewaking. Bovendien kan mobiele softphone-technologie via een app audio en visuele communicatie combineren in het mobiele apparaat van een gebruiker, waardoor de smartphones van werknemers kunnen worden geregistreerd als bedrijfsextensies.
Carlos Osuna, Head of Business Unit bij Panasonic Communications Solutions, zei: “Panasonic blijft innoveren en werkt nauw samen met zijn partners om de beste communicatietechnologie aan onze zakelijke klanten aan te bieden. De lancering van het KX-NSV300-systeem is een belangrijke volgende stap in ons on-premises of virtuele cloudaanbod. Ons track record in telefonie- en bedrijfscommunicatiehardware betekent dat we al onze waardevolle ervaring met zakelijke gebruikersbehoeften hebben kunnen benutten om deze software-oplossing van de volgende generatie te bouwen. Het KX-NSV300-systeem biedt bedrijven een sneller en flexibeler systeem dan ooit tevoren. Met haar vele opties en hoge betrouwbaarheid, biedt het systeem een ongeëvenaarde gebruikerservaring.”
Een netwerk van geaccrediteerde partners in heel Europe is beschikbaar om het KX-NSV300-softwarecommunicatiesysteem te installeren en te ondersteunen.
Ga voor meer informatie over Panasonic Business Communication Solutions naar https://nl.business.panasonic.be/communication-solutions/