7.9 C
Amsterdam
zaterdag 8 november 2025
HomeProducten & DienstenOracle voegt nieuwe Oracle AI-agents toe voor verkoopteams

Oracle voegt nieuwe Oracle AI-agents toe voor verkoopteams

Date:

Related stories

Robuuste technologie in facilitybeheer: de Getac UX10 als betrouwbare veldoplossing

De digitalisering binnen facility management zorgt ervoor dat bedrijven...

Elektrisch rijden groeit verder, maar hybride leaseauto maakt opvallende comeback

Bijna de helft van de zakelijke leaserijders rijdt inmiddels (deels) elektrisch, blijkt uit data van MultiTankcard. Opvallend is de comeback van de hybride leaseauto, gedreven door marktdruk, fabrikantenbeleid en fiscale onzekerheid.

Workday: “AI faalt niet door techniek, maar door gebrek aan leiderschap”

AI heeft pas impact als het gedragen wordt door leiderschap. Workday deelt tien inzichten waarmee organisaties AI echt laten werken. Focus ligt op data, eenvoud, governance en vooral: mensen meenemen in verandering.

Nederlandse bedrijven blijven voorzichtig met AI: focus ligt op risico’s, niet op innovatie

Uit IBM-onderzoek blijkt dat Nederlandse leiders terughoudend zijn in het gebruik van AI. In tegenstelling tot andere EMEA-landen ligt de nadruk vooral op risicobeperking in plaats van innovatie of productiviteit.

Verzuim is geen HR-dossier, maar strategisch systeemvraagstuk

Tijdens een bijeenkomst van Colbe en TrueTribe bleek dat Nederlandse werkgevers onvoldoende inzicht hebben in verzuim en de relatie met welzijn. Experts pleiten voor een integrale aanpak waarin data, leiderschap en systemische verandering centraal staan.
spot_imgspot_img
Oracle kondigt vandaag nieuwe AI-agents en genAI-functies in Oracle Fusion Cloud Sales aan. Deze helpen verkoopteams beter met klanten communiceren en verkoopprocessen versnellen. De nieuwe AI-functies maken deel uit van Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) en zijn direct beschikbaar voor klanten. De AI-functies maken gebruik van gekoppelde finance- en supplychaingegevens om verkoopteams te helpen gepersonaliseerde, contextueel relevante ervaringen voor elk account te creëren.
“Verkoopprocessen zijn overdreven ingewikkeld geworden. Met de enorme hoeveelheid administratieve en complexe taken hebben verkoopteams moeite om de tijd te vinden voor effectieve en kwalitatieve klantcommunicatie”, aldus Rob Tarkoff, Executive Vice President en General Manager van Oracle Cloud CX. “De nieuwe AI-agents en genAI-functies in Oracle Cloud Sales nemen veel van deze rigide en tijdrovende taken weg, waardoor verkoopteams de productiviteit kunnen verhogen en betere relaties met klanten kunnen onderhouden.”
De nieuwe AI-agents en genAI-functies in Oracle Cloud Sales helpen verkoopteams met het besparen van tijd en zorgen ervoor dat ze zich meer kunnen richten op het ontwikkelen van klantrelaties. De nieuwste AI-innovaties in Oracle Cloud Sales zijn onder meer:
  • Agent voor klantcommunicatie: helpt verkoopteams tijd besparen en de productiviteit verhogen door het stroomlijnen van klantcommunicatie. De AI-agent kan bijvoorbeeld snel klant-en-klare e-mails voor klanten genereren die zijn ontworpen voor het omzijlen van spamfilters en waarin verkopers de toon en call-to-action voor hun specifieke doelgroep kunnen aanpassen.
  • Agent voor het bijhouden van klantrecords: helpt verkoopteams efficiënter records met accountactiviteit up-to-date te houden. De AI-agent kan bijvoorbeeld recente accountactiviteit samenvatten, notities van gesprekken ordenen en deze automatisch in het systeem invoeren zodat het gehele verkoopteam hiertoe toegang heeft en effectiever kan samenwerken. Om aan de behoeften van verschillende verkoopteams te voldoen, kan de AI-agent ook notities van gesprekken tegenlezen en de tekst van een nieuwe indeling voorzien, zoals het toevoegen van opsommingstekens of to-do’s.
  • Assistent voor het verstrekken van klantinformatie: helpt verkoopteams snel belangrijke informatie over een account achterhalen en betere klantrelaties te ontwikkelen. De door genAI gestuurde assistent kan bijvoorbeeld snel een samenvatting van een account genereren, inclusief recente activiteit, het huidige sentiment en de contractstatus. Door end-to-end gegevens van sales, finance en supply chain te gebruiken, kan de assistent een holistischer, gepersonaliseerd en contextueel relevant accountoverzicht bieden.
  • Meertalige ondersteuning: helpt verkoopteams probleemloos in contact te komen met doelgroepen wereldwijd. Met geïntegreerde genAI-functies kunnen verkoopteams bijvoorbeeld snel gesprekken met klanten vertalen en zo in andere talen met klanten communiceren.
Redactie
Redactiehttps://www.kantoor.nl
Artikelen geschreven door de redactie van Kantoor.nl. Alles op het gebied van Marketing, Sales, AI, online business, media, technologie en e-commerce. Heb je nieuws? Mail ons: redactie@kantoor.nl.

Laatste Nieuws

spot_img

Subscribe

- Never miss a story with notifications

- Gain full access to our premium content

- Browse free from up to 5 devices at once

Latest stories

spot_img

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.