Getac heeft vandaag aangekondigd dat Hertz (NASDAQ: HTZ) Getac’s robuuste hardware en softwareoplossingen heeft geïmplementeerd om de klantenservice te optimaliseren.
Hertz heeft Getac’s robuuste UX10tablet en software op verschillende locaties in
de VS geïntroduceerd om het ophalen en terugbrengen van voertuigen op
luchthavens te verbeteren. Door het beperken van handmatige processen kunnen
medewerkers tijdens piekmomenten nu sneller klanten helpen. Dit heeft geleid tot
een efficiëntere processen en kortere wachttijden met op lange termijn een vlottere
en betere dienstverlening.
Getac heeft de UX10tablet aangepast op de specifieke eisen van Hertz. Dit
omvat onder andere een camera om schade eenvoudig vast te stellen, een
barcodescanner om snel reserveringsgegevens op te halen en het
voertuigidentificatienummer (VIN) te registreren, evenals certificeringen die de
robuustheid van de tablet garanderen bij extreme temperaturen en natte
omstandigheden. Dit is belangrijk omdat niet alle inleverlocaties overdekt zijn. De
drie jaar durende ‘bumpertobumper’garantie op de Getactablets helpt stilstand
te beperken en onderbrekingen bij de klantenservice te voorkomen.
In combinatie met het Getac Device Monitoring System biedt deze oplossing Hertz
volledig inzicht in de status van zijn apparatuur. Het systeem laat zien welke
apparaten optimaal werken en welke onderhoud nodig hebben, waardoor de kans
op storingen afneemt. Dankzij de ingebouwde virtuele GPS kan Hertz in realtime
zien welke apparaten in gebruik zijn, welke inactief of in reparatie zijn, en waar ze
zich bevinden voordat een nieuwe uitrusting wordt besteld, wat tijd en kosten
bespaart.
De voordelen van Getac’s technologieoplossingen zijn onder andere:
- Eenvoudig beheer van digitale Vehicle Information Reporting Systems
(VIRS), het schadebeoordelings en voorraadbeheersysteem voor
voertuigen - Conformiteit met bestaande Hertzplatformen voor naadloze voertuigtracking
en onderhoudscontrole
Beperktere handmatige processen - Verbeterde hardwarebeschikbaarheid, wat leidt tot lagere
ondersteuningskosten dankzij het Getac Device Monitoring System dat
inzicht biedt in de status van de apparaten
“Onze op maat gemaakte hardware en softwareoplossingen helpen bedrijven
zoals Hertz om efficiëntie van processen aanzienlijk te verbeteren en de
klantenservice te optimaliseren in concurrerende marktomgevingen,” zegt Rick
Geisendorf, COO van Getac North America. “Door geavanceerde technologie
toe te passen, kunnen we functionaliteiten leveren voor efficiëntere
werkmethodes en een betere klantervaring.”
Naarmate de operationele behoeften van Hertz verder reikten dan alleen het
verbeteren van het directe retourproces van huurauto’s, heeft Getac de hardwareen softwareoplossingen aangepast op het digitale VIRSsysteem van Hertz voor
schadebeoordeling en voorraadbeheer. Andere voertuiggegevens omvatten
onderhoudscontroles, zoals een oliebeurt, en waarschuwingen bij terugroepacties.
De volledige case study is hier beschikbaar: Getac success stories: Hertz