Deel, het alles-in-één HR en Payroll platform, kondigt vandaag een integratie met SAP aan waarmee klanten hun HR- en payroll-systemen op een veilige en efficiënte manier kunnen synchroniseren. De integratie maakt het voor bedrijven mogelijk om te werken vanuit één enkele bron, waarbij HR-gegevens uit SAP SuccessFactors Employee Central en payroll-gegevens van Deel worden gecombineerd, wat leidt tot beter onderbouwde zakelijke beslissingen.
Naadloze gegevensuitwisseling
Klanten kunnen de integratie eenvoudig activeren door Deel en SAP SuccessFactors Employee Central veilig met elkaar te verbinden, door de integratie tussen beide platforms te registreren en te verifiëren via een unieke API. Hierdoor kunnen gegevens automatisch worden uitgewisseld tussen SAP SuccessFactors Employee Central en Deel, zodat de salarisadministratie naadloos kan worden uitgevoerd, zonder dat er van platform gewisseld hoeft te worden.
Als resultaat kunnen bedrijven direct het onboarden en offboarden van werknemers activeren en compensatiewijzigingen doorvoeren vanuit SAP. Daarnaast kan de integratie kerngegevens van werknemers, lokale payroll-velden en bankgegevens synchroniseren in één overzicht. Gebruikers kunnen ook verlofaanvragen inzien, loonstrook-PDF’s synchroniseren, eenmalige betalingen activeren en uitgaven beheren, allemaal binnen Deel.
Beschikbaarheid van integratie
De integratie is nu beschikbaar voor bedrijven die SAP SuccessFactors Employee Central en Deel gebruiken, en is verkrijgbaar in de SAP Store. De SAP Store biedt een vereenvoudigde en verbonden digitale klantervaring voor het vinden, uitproberen, kopen en vernieuwen van meer dan 2.300 oplossingen van SAP en haar partners. Klanten kunnen daar de SAP-oplossingen en door SAP gevalideerde oplossingen vinden die ze nodig hebben om hun bedrijf te laten groeien. Voor elke aankoop die via de SAP Store wordt gedaan, plant SAP bovendien een boom.
Ryan Freeman, Head of Partnerships bij Deel zegt: “IT-stacks, en daarmee ook zakelijke beslissingen, kunnen snel ingewikkeld worden wanneer cruciale werknemersgegevens gescheiden zijn. Deze scheiding kan administratieve lasten veroorzaken, tijdverspilling en inefficiënties teweegbrengen, met flinke kosten voor bedrijven als gevolg. Deel is trots om samen te werken met SAP om deze inefficiënties te verlichten door werknemers- en HR-gegevens op één plek te stroomlijnen. HR-leiders krijgen op deze manier een geconsolideerd overzicht van de gezondheid van hun bedrijf om betere en snellere beslissingen te nemen,”