Brussel/Amsterdam, Guillaume Motte, CEO van Sephora, zal het
woord nemen tijdens de eerste editie van de NRF 2025: Retail’s Big Show Europe,
die van 16 t/m 18 september in Parijs plaatsvindt. Tijdens een keynote getiteld “We
Belong to Something Beautiful”, deelt hij de kernvisie van Sephora: schoonheid
bloeit dankzij diversiteit en ontdekkingen. Hij zal toelichten hoe het bedrijf zich inzet
voor een inclusievere en inspirerende wereld, waarin iedereen zijn of haar eigen
schoonheid mag vieren.
Verder zal Guillaume Motte het “geheime recept” achter het blijvende succes van
Sephora onthullen: een zorgvuldig samengesteld merkenportfolio, een
gebruiksvriendelijke omnichannelervaring, een trouwe community van 74 miljoen
gepassioneerde klanten en deskundige beauty-adviseurs.
Sephora werd 50 jaar geleden opgericht in het Franse Limoges en is inmiddels
uitgegroeid tot een wereldwijd marktleider in de distributie van prestige
beautyproducten. Het merk telt 56.000 medewerkers, meer dan 3.200 winkels en
werkt samen met 500 merken in 35 landen.
De toespraak van Guillaume Motte vormt het startschot van drie dagen vol
conferenties en exposities tijdens NRF 2025: Retail’s Big Show Europe, met keynotes,
themasessies, netwerkmogelijkheden en live demonstraties van de nieuwste
innovaties en technologieën, gepresenteerd door meer dan 450 internationale
exposanten.
Het centrale thema van deze editie, “Retail Together”, behandelt belangrijke
onderwerpen zoals kunstmatige intelligentie, circulaire economie, klantloyaliteit in
het digitale tijdperk, nieuwe belevingsgerichte winkelconcepten en de transformatie
van de customer journey.
Ga voor meer informatie naar https://www.nrfbigshoweurope.com
Voor perspassen: NRF 2025 press badge
Persontacten Open2Europe
Tirza Quint | + 33 1 55 02 27 90
Camille Iparraguirre | +33 1 55 02 15 29
retailsbigshoweurope@open2europe.com
Over Retail’s Big Show Europe
Het belangrijkste retail-evenement van Europa vindt plaats in Parijs van 16 t/m 18 september 2025. Laat je inspireren door toonaangevende retailleiders uit heel Europa, in een van ’s werelds meest dynamische en consumentgerichte markten. Drie dagen lang kunnen professionals uit de retailindustrie genieten van hoogwaardige content en kennismaken met de nieuwste oplossingen en innovaties in de sector, waaronder een Innovation Lab en een Startup Zone die geavanceerde retailtechnologieën in Europa in de kijker zetten. nrfbigshoweurope.nrf.com
Over NRF
De National Retail Federation (NRF) zet zich vol passie in voor de mensen, merken,
beleidsmaatregelen en ideeën die bijdragen aan het succes van de retailsector. Vanuit het hoofdkantoor in Washington, D.C. ondersteunt NRF de sector die de motor vormt van de economie. Retail is de grootste werkgever van de privésector in de Verenigde Staten, goed voor 5,3 biljoen dollar van het jaarlijkse BBP en meer dan één op de vier Amerikaanse banen, ofwel 55 miljoen werknemers. Al meer dan een eeuw vertegenwoordigt NRF elke retailer en elke werknemer in de sector door te informeren, te inspireren en de krachtige impact van retail op lokale gemeenschappen en wereldeconomieën te promoten. nrf.com
Over Comexposium
De Comexposium Group is een van ’s werelds grootste organisatoren van evenementen en creëert ontmoetingsplaatsen waar gemeenschappen samenkomen rond bedrijven, passies en interesses. Comexposium organiseert jaarlijks meer dan 150 vakbeurzen en
publieksbeurzen, waarbij 48.000 exposanten en 3,5 miljoen bezoekers met elkaar in contact worden gebracht. Binnen de retailsector is Comexposium actief met toonaangevende merken zoals NRF Retail’s Big Show, Siec, One-to-One-evenementen in Frankrijk en Monaco, Franchiseshows in de VS, en ad:tech en iMedia in de Aziatisch-Pacifische regio. comexposium.com