• Home
  • CoffeeCorner
    • Plaats je bericht in de CoffeeCorner
  • Boek
  • Registreer
  • Log in
  • Volg ons
    • Facebook
    • Twitter
    • Linkedin
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Expert worden
  • Partners
  • Adverteren
  • Registreer Log in
Het grootste kantoor van Nederland
  • Home
  • CoffeeCorner
    • Plaats je bericht in de CoffeeCorner
  • Boek
Share
You are reading
Bambuu en Studiodock strategische partners in nieuwe fase Reeleezee
Home
Finance

Bambuu en Studiodock strategische partners in nieuwe fase Reeleezee

Redactie Kantoor Finance
Facebook Twitter LinkedIn E-mail
Bambuu en Studiodock strategische partners in nieuwe fase Reeleezee

Reeleezee, uitvinder van online boekhouden in Nederland in 2002 en onderdeel van de Exact Groep, vereenvoudigt de financiële processen (o.a. boekhouden, kassasystemen) voor ondernemers (ZZP en MKB) en de dienstverlening van accountants voor ondernemers met de lancering van een nieuwe baanbrekende app, een vernieuwde website én gelijktijdig een vereenvoudiging van het abonnementenmodel. Deze stappen vloeien voort uit een intensieve samenwerking met Studiodock en Bambuu op strategisch vlak en worden wereldkundig gemaakt met een launchcampagne.< Reeleezee, Ties Arts: “Reeleezee is een sterk merk in de wereld van online boekhouden en online kassasystemen (Cashr) voor Nederlandse ondernemers en accountants. Onze kernwaarden zijn innovatie, eenvoud, gemak en servicegerichtheid – we willen de gebruikersbeleving bij ondernemers en accountants optimaliseren. Samen met Studiodock en Bambuu hebben wij onze kernwaarden vertaald in relevante oplossingen voor onze klanten zoals een nieuwe app, vernieuwde interface van de applicatie, een vereenvoudigd abonnementenmodel en een nieuwe campagne: Supporter van ondernemers.” Studiodock, Sergo Kraljev: “Naast de nieuwe look en feel is er intensief gewerkt aan een vernieuwde website onder de motorkap. Sitesnelheid en mobiele gebruikservaring zijn continu speerpunten geweest in het proces waarbij Bambuu verantwoordelijk is voor strategie en Studiodock voor de onderliggende techniek. Het verbeterde technische fundament draagt verder bij aan de vernieuwing van Reeleezee.” Bambuu, Erik Dijkman: “Samen met Studiodock hebben we gesleuteld aan het stevige marketingfundament dat er al stond. De buyer journeys van de diverse marketingdoelgroepen zijn geanalyseerd en verder geoptimaliseerd, van oriëntatie tot aankoop en gebruik. Het resultaat is een nieuw hoofdstuk in het bestaan van Reeleezee met een volledige nieuwe positionering, vernieuwd digitaal fundament en grootschalige landelijke campagne. Dat heeft niet alleen een directe impact, het resulteert ook in een marketingoplossing voor de lange termijn. Ik ben trots op het feit dat we dit samen met Studiodock en de overige partners in een tamelijk kort tijdsbestek hebben gerealiseerd.”

Facebook Twitter LinkedIn E-mail
Vorig artikel Connect Invest breidt verder uit
Volgend artikel Samsung maakt luchtprojectie met je smartphone mogelijk
NIEUWSBRIEF

Blijf up-to-date

Ontvang de nieuwste artikelen van de redactie gratis, in je mailbox.

Tijdlijn
26 feb 13:32
Berichten

Interface komt met maandelijkse podcast: design met oog voor het klimaat

25 feb 15:14
Carrière

Ernst Japikse nieuwe voorzitter Stichting Warmtenetwerk

19 feb 13:55
Berichten

ANWB en Autotaalglas zetten samenwerking voort

18 jan 11:58
Bedrijfsnieuws

Floor van Eelen Operations Director bij Youvia

6 jan 13:22
Carrière

Johan Van den Neste nieuwe directievoorzitter Univé Schade en Univé Her

18 nov 12:41
Bedrijfsnieuws

Silvie Inghels nieuwe Director of Partnerships MobieTrain

Carriere
25 feb 15:14
Carrière

Ernst Japikse nieuwe voorzitter Stichting Warmtenetwerk

18 jan 11:58
Bedrijfsnieuws

Floor van Eelen Operations Director bij Youvia

6 jan 13:22
Carrière

Johan Van den Neste nieuwe directievoorzitter Univé Schade en Univé Her

© CRMned / Ocira Media BV 2018. Alle rechten voorbehouden.